Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.
De verzendkosten bedragen € 3.95. Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.

FAQs

  • mei252019
    faqs

    Wat zijn de retourkosten

    Wil je bij nader inzien toch niet onze producten uitproberen en heb je wel een bestelling bij ons gedaan neem…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    De bestelling komt niet overeen met bestelde producten

    Mocht er iets fout zijn gegaan en heb je de verkeerde producten ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Wat zijn de bezorgkosten?

     Pakketpost zendingen hebben een vast tarief via DHL 3,95 euro. Afhankelijk van de grootte van jouw bestelling wordt bepaald voor welk…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Waar vind ik mijn trackingnummer?

    Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Met het bestelnummer in deze e-mail kun je het pakket dan…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Wat is jullie levertijd?

    Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag nog voor verzending aangeboden. Over het algemeen…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

    Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling wel is geplaatst? Controleer of er geld…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Is een betaling bij Møre veilig?

    We gebruiken de SSL-methode. Hierdoor worden alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt versleuteld, waardoor het niet kan worden bekeken…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Waar kan ik een kortingscode invullen?

    Als je een kortingscode hebt gekregen dan kun je deze gebruiken in je winkelmand. Direct onder het artikeloverzicht in je…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Wat zijn de betaalmethodes?

    Via iDEAL Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent…

    Lees meer
  • mei252019
    faqs

    Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

    Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Om je goed te kunnen helpen,…

    Lees meer
Meer