Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.
De verzendkosten bedragen € 3.95. Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

    Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord.

    Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling is daarom van belang dat je je bestelnummer aan ons doorgeeft.

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?

    Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

  • Wat zijn jullie privacy instellingen?

    Door te bestellen geef je tegelijkertijd toestemming aan morenatural.nl zo nodig de persoonsgegevens van de jou te gebruiken. Morenatural.nl gebruikt jouw gegevens uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door jou verstrekte persoonsgegevens worden zonder jouw toestemming niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden.

    Je gegevens worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door morenatural.nl worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de communicatie met de consument.

    Morenatural.nl. zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.

  • Wat zijn de algemene voorwaarden?

    Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.

Betalen

  • Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

    Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling wel is geplaatst? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kunt je bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.

  • Is een betaling bij Møre veilig?

    We gebruiken de SSL-methode. Hierdoor worden alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt versleuteld, waardoor het niet kan worden bekeken door anderen. De belangrijkste bescherming is echter jouw eigen wachtwoord. Geef jouw wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

    Møre voldoet aan alle geldende privacywetgeving regels en de wettelijke voorschriften. Jouw contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Voor meer details zie de Algemene Voorwaarden. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Om jouw creditkaartgegevens te beschermen, worden je volledige gegevens gecodeerd via SSL-servers verstuurd en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij bijvoorbeeld ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. https://www.ideal.nl/.

  • Waar kan ik een kortingscode invullen?

    Als je een kortingscode hebt gekregen dan kun je deze gebruiken in je winkelmand. Direct onder het artikeloverzicht in je winkelmand kun je je kortingscode invullen Klik vervolgens op ‘ok’ en de korting wordt direct verwerkt. Kortingscodes worden vaak verstrekt aan onze members via de nieuwsbrief. Per bestelling kan maximaal één kortingscode gebruikt worden.

  • Wat zijn de betaalmethodes?

    Via iDEAL
    Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist.

    PayPal
    Als je geld wilt overmaken met PayPal, dien je eerst een creditcard of bank/girorekening toe te voegen aan je PayPal-rekening. Daarnaast kun je gebruikmaken van je PayPal-saldo uit ontvangen betalingen. Je bankrekening of creditcardnummer wordt gekoppeld aan je PayPal-rekening en veilig opgeslagen dus het is niet nodig eindeloos je gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen maar een e-mailadres en wachtwoord nodig om online te kunnen betalen. Je kan dus vanaf je bankrekening of creditcard geld overmaken naar je PayPal-rekening om vervolgens deze rekening te gebruiken om betalingen te voldoen. Een PayPal-rekening openen is gratis en het overmaken van geld ook. Het enige wat je nodig hebt is een positief saldo op je account. Om de integriteit van het betalingsnetwerk van PayPal te beschermen, kun je maximaal 10.000 EUR per transactie overmaken. Kijk voor meer informatie over deze betaalmethode op www.PayPal.com.

    Via creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
    Wij hanteren bij een Visa en MasterCard een maximum bedrag van 400 EUR. Dit omdat wij jou en morenatural.nl willen beschermen tegen eventuele fraude die er gepleegd kan worden met creditcards. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren Euro/Mastercard, Visa en American Express. Om jouw creditcardgegevens te beschermen, worden je volledige gegevens gecodeerd via SSL-servers verstuurd en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Over het algemeen geldt bij alle betalingen per creditcard de volgende regeling: bij misbruik van een creditcard door een onrechtmatige persoon kun je bij jouw creditcardmaatschappij bezwaar maken. In geval van misbruik wordt het bedrag terugbetaald. De meeste creditcardmaatschappijen dragen óf alle kosten óf beperken de aansprakelijkheid tot een eigen risico van niet meer dan 50 euro.

Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten?

     Pakketpost zendingen hebben een vast tarief via DHL 3,95 euro. Afhankelijk van de grootte van jouw bestelling wordt bepaald voor welk tarief het product kan worden verzonden.

    Wij verzenden gratis bij bestellingen van meer dan 40 euro.

  • Waar vind ik mijn trackingnummer?

    Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Met het bestelnummer in deze e-mail kun je het pakket dan volgen via onze Order Tracker. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden. Als je de eerste keer niet thuis bent, zal DHL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden.

    Na de tweede poging brengt DHL jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.

  • Wat is jullie levertijd?

    Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag nog voor verzending aangeboden.

    Over het algemeen zal de aflevering binnen 1-2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

Retourneren

  • Wat zijn de retourkosten

    Wil je bij nader inzien toch niet onze producten uitproberen en heb je wel een bestelling bij ons gedaan neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mocht de bestelling reeds zijn verzonden dan kunt u deze retourneren. De bijkomende kosten zijn voor eigen rekening.

  • De bestelling komt niet overeen met bestelde producten

    Mocht er iets fout zijn gegaan en heb je de verkeerde producten ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, Whatsapp of Facebook Messenger.