Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.
De verzendkosten bedragen € 3.95. Bij bestellingen vanaf € 40,- rekenen wij geen verzendkosten.

Verzenden en retourneren

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden geleverd door DHL. De bezorger kan je bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze. Indien niemand aanwezig is, dan wordt de bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een bericht waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van de bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, dan wordt deze naar een afhaalcentrum gebracht bij u in de buurt.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

Het is momenteel helaas niet mogelijk om het pakket op te halen. Wij werken hier wel aan om dit in de toekomst te realiseren.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij DHL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 21.00 uur ’s avonds. Het kan ook zo zijn dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen van € 40,- of meer worden gratis verzonden binnen Nederland.
Voor bestellingen onder de € 40,- rekenen we € 3,95 verzendkosten (2,95 wanneer het pakket door de brievenbus past).

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Je kunt dan binnen veertien dagen middels het retourformulier het pakket op eigen kosten terugsturen. Wij accepteren alleen ongeopende producten in originele staat en verpakking. Na ontvangst van het product doen er alles aan om het geld zo snel mogelijk terug te storten. Wij raden je ook aan om het verzendbewijs te bewaren en deze indien nodig te overleggen. Mochten er onduidelijkheden ontstaan of wil je meer informatie neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?

Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt.

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Stuur altijd het complete artikel (dus inclusief eventuele verpakking, labels en/of accessoires) inclusief een ingevuld retourformulier terug. Verpak het artikel dat je wilt retourneren in een stevige verpakking en zorg voor voldoende frankering. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld de doos gebruiken waarin de bestelling geleverd is. Wij raden aan om het verzendlabel met Track en Trace te bewaren en deze indien nodig te overleggen. Na ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Wij houden je hiervan per e-mail op de hoogte.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Nadat wij het product retour hebben ontvangen, kun je binnen 10 werkdagen het geld op je rekening verwachten.