Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Je kunt onderstaande klachten formulier invullen of je kunt mailen naar info@morenatural.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe dien je een klacht in
Wat je kunt Verwachten
tot slot
Feedback
Jouw mening is belangrijk voor ons. Als de klacht is afgehandeld, staan we open voor jouw feedback over het klachtenproces.
Dit stelt ons in staat om continu te verbeteren en de best mogelijke service te bieden.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je zorgen.
We waarderen je loyaliteit en het vertrouwen dat je in ons stelt.
Met vriendelijke groet,
More Natural